Gezi

İtalya’da Doğa Gezisi – Como-Menaggio-Lugano

TEMMUZ 16, 2017

como arabayla italya

İtalya denince aklımızda kültür gezileri canlansa da aslında doğası da harika bir ülke. Uzun rotamızın bir parçası da İtalya’nın kuzeyi olan Como ve etrafındaki göller bölgesiydi. Bizim buraya ayırdığımız süre 3 gün olduğu için aşağıdaki haritada çizdiğimiz rotada hareket ettik. Eğer zamanınız varsa gezinin içerisine Garda ve Magiore gölünü de katarak turunuzu genişletebilirsiniz.

como arabayla italya rota

İtalya Göller bölgesine gidebilmek için Milano’nun havaalanlarını kullanabilirsiniz. Biz Pegasus’la Bergamo Havalimanına indik ve buradan araç kiralayarak gezimize devam ettik. (Pegasus’un Malpensa havaalanına da uçuşları bulunmaktadır. Alternatif olarak THY’nin de Malpensa’ya uçuşları bulunmaktadır. )

Araç kiraladığımız için otel seçiminde merkezi olmasından çok hem rotamıza uygun olmasına hem de manzaralı olmasına dikkat ettik. Bergamo’dan Como’ya giderken Milano yolunu kullanıyorsunuz ve burada yol ücretliydi.(9 euro gibi bir ücret ödedik) Otelimize yerleştikten sonra etrafı keşfe çıktık. Manzaranın keyfini çıkardık :) Mayıs’ın 19’u olmasına rağmen hava serindi ve dağların tepelerinde hala kar vardı.

como arabayla italya

Akşam yemeği olarak seçtiğim vejeteryan pizzamın görüntüsü ilgniçti :)

2. gün ise isviçre içerisinde kalan Lugano şehrine doğru yola koyulduk. Burada en çok merak ettiğim Monte San Salvatore’du yukarı teleferikle çıkıyorsunuz ve manzara gerçekten harikaydı. Yukarı çıkmak için ücret 26 euro ödedik.

lugano arabayla italyaÖğle yemeğini de Lugano’da Burger King’te yemeyi tercih ettik. Hayatımda yediğim en pahalı Whopper menüydü sanırım. Menüye 14 euro verdik.

3. gün ise kaldığımız otelden manzara izleyerek Milano’ya geçtik.

POPÜLER İÇERİK

C/C++ da oyun yazmak ya da grafik kütüphanesiyle ilgili birşeyler yapmak istiyorsanız: Öncelikle iki dosyaya ihtiyacınız var bunlardan biri libbgi.a dosyası buradan indiriniz. Diğer graphics.h dosyasını ise buradan indiriniz.